محصولات بلور نوری تازه

محصولات بلور نوری تازه

محصولات بلور نوری تازه را همراه با عکس و درج قیمت هر کالا بصورت کارتنی و دستی یا عدد، در کاتالوگی که توسط مجموعه اراد کریستال تنظیم شده است می توانید بدون خارج شدن از منزل مشاهده کنید. فایل ان در ادامه جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است.

محصولات بلور نوری تازه را بدون شک و بدون اغراق، می توان جزو زیباترین و شیک ترین بلوریجات ایرانی به حساب آورد و بسیاری از افراد سخت پسند را نیز از بابت خرید یک جنس ایرانی مرغوب راضی نگه خواهد داشت. لیست قیمت محصولات بلوری این کارخانه در فایل زیر درج شده است و شما می توانید این فایل را دانلود و بهترین استفاده را از ان داشته باشید.

لیست قیمت محصولات کارخانه بلور و شیشه نوری تازه

کاتالوگ تمامی محصولات بلور نوری تازه با لیست قیمت

از جمله ویژگی های منحصر به فرد کاتالوگ محصولات بلور نوری تازه که توسط ما در بزرگترین مرکز خرید و فروش بلور و کریستال ایرانی یعنی مجموعه اراد کریستال تهیه و تنظیم شده است این می باشد که تمامی تولیدات این شرکت را همراه با تعداد اقلام موجود در یک کارتن و قیمت هر محصول و کد ان را به زبان فارسی می توانید داشته باشید.

محصولات بلور نوری تازه

کانال تلگرامی بلور نوری تازه

خریداران، مشتریان و حتی صادر کنندگان عزیز، واقف بر این موضوع هستند که ممکن است در طول سال، اقلام جدیدی وارد خطوط تولید کارخانه بشوند، یا چند قلم در طول سال تولید نشوند لذا برای اینکه بدانید و اطلاعات کافی از سبد موجودی کارخانه جهت خرید داشته باشید بهتر است تا در کانال تلگرامی زیر که در زمینه معرفی محصولات و تولیدات شرکت بلور نوری تازه مشغول به فعالیت است عضو باشید.

هم چنین در نظر داشته باشید که کاتالوگ حاضر در طول سال دو یا سه بار بیشتر ویرایش نمی شود پس بهتر است با عضویت در کانال تلگرامی به لینک زیر خود را از به روز ترین اطلاعات کارخانه و محصولات جدید بی نصیب نگذارید.

NORITAZEHGLASSIND@

محصولات بلور نوری تازه

تاریخچه شرکت بلور نوری تازه

شرکت بلور شیشه نوری تازه را می توان جزو بزرگترین کارخانه های تولید ظروف بلور و کادویی نه تنها در ایران، بلکه در خاورمیانه دانست. شرکت بلور نوری تازه در سال ۱۳۷۵تاسیس و توانست در سال ۱۳۷۸ اولین فاز از تولید ظروف بلوری طرح دار را با ظرفیت تولید ۳۰ تن و ان هم تحت نظر لیسانس شوگا ژاپن تولید و به بازار عرضه کند. با عرضه محصولات و تولیدات برند شوگا به بازار و شناخته شدن این کارخانه به عنوان یک تولید کننده جدید، در سال ۱۳۸۲ نیز خطوط تولیدی با ظرفیت ۱۵۰تن وارد این کارخانه شد.

این شرکت تا سال ۱۳۸۶تحت نظر مدیران شوگا به تولید ظروف بلوری طرح دار پرداختند اما در این سال تصمیم بر ان شد تا با تولید انواع بلور های ساده مانند لیوان و پارچ و بشقاب نه تنها بتوانند بصورت مستقل مشغول به تولید و فعالیت شوند بلکه نیاز های جدید خریداران و مشتریان را برای اجناس باکیفیت و نشکن نیز پاسخگو باشد.

محصولات بلور نوری تازه

مراحل خرید محصولات بلور نوری تازه چگونه می باشد

قبل از اینکه توضیحاتی در مورد نحوه خرید ظروف بلور و شیشه نوری تازه خدمت شما بیان داریم اشاره می کنیم که ما نوع خرید های شما را به سه دسته کلی تقسیم نموده و بر اساس انها توضیحاتی مختصر و مفید ارایه داده می شود امید است تا با مطالعه کلی بتوانید مناسبت ترین روش خرید را برای خود پیدا کنید.

  • خرید عمده از درب کارخانه
  • خرید بصورت خرده بار و کارتنی
  • خرید دستی و سرویسی برای منزل

محصولات بلور نوری تازه

خرید عمده بلور نوری تازه با قیمت درب کارخانه

همانند شرایط فروشی که کارخانه های بلور اصفهان یا بلور کاوه دارند برای این شرکت نیز صادق می باشد. چنانچه قصد خرید از درب کارخانه را ان هم بدون واسطه دارید در ابتدا باید میزان سفارش شما، حداقل یک ماشین خاور باشد.

برای سفارش از کارخانه ابتدا باید لیست موجودی را از نمایندگی های فروش ان تهیه کنید (این لیست، هر هفته اعلام و به روز رسانی می شود) سپس بر اساس همان لیست، اقدام به ثبت سفارش کنید. تعداد کارتن در یک ماشین خاور ۲۷۰ تا ۳۰۰کارتن می باشد که می بایست حداقل ۲۷ تا ۳۰ قلم جنس را به انتخاب خودتان ولی بر اساس لیست موجودی انتخاب کرده و حداقل نیز ۱۰کارتن از هر قلم سفارش بدهید.

محصولات بلور نوری تازه

مرکز پخش و فروش بلور نوری تازه

با توجه به اینکه تولیدات و محصولات بلور نوری تازه از گران ترین قیمت در بین همه تولیدات ایرانی برخوردار می باشد لذا شاید همه خریداران نتوانند بصورت مستقیم از نمایندگی یا کارخانه سفارش بدهند لذا تمایل به خرید کارتنی را دارند که ما جهت اینگونه خرید، بهترین گزینه را مراکز پخش و فروش بلوریجات نوری تازه می دانیم.

البته این شما خریداران محترم می باشید که باید بهترین و مناسبت ترین مرکز پخش و فروش محصولات این شرکت را انتخاب کنید چرا که قیمت های ارایه شده و درصد های تخفیف و هم چنین هزینه های باربری که توسط مراکز پخش به شما عرضه می شود با یک دیگر متفاوت می باشد.

محصولات بلور نوری تازه

نمایندگی فروش محصولات بلور نوری تازه

شرکت بلور و شیشه نوری تازه سبد محصولات خود را به دو دسته عمومی و خصوصی تقسیم نموده است. سبد عمومی این شرکت بیشتر شامل خانواده اسکار یا همان محصولاتی هستند که با برند نوری تازه تولید و به بازار عرضه می شوند که بیشتر شامل ظروف بلور ساده می باشند.

اما سبد خصوصی به سبدی معروف است که هر خانواده ای را در اختیار یکی از نمایندگان فروش خود قرار داده اند و جهت خرید محصولات ان خانواده با درصد مناسب بهتر است تا با همان نماینده در ارتباط باشید. شرایط فروش و همکاری نمایندها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

سبد خصوصی بیشتر به برند بلور ساکورا و خانواده های پاریس و دالیا و هم چنین کریستال لیزا موری مربوط می باشد که در ادامه به معرفی برند ساکورا و لیزا موری خواهیم پرداخت.

محصولات بلور نوری تازه

صادرات محصولات شرکت بلور نوری تازه

محصولات تولید شده در کارخانه بلور و شیشه نوری تازه، بر اساس استاندارد ها و شاخص های بین المللی می باشند و تولید اینگونه محصولات باکیفیت باعث شده است تا شاهد صادرات تولیدات این کارخانه به اقصی نقاط جهان و بخصوص اروپا باشیم. قابل ذکر است اشاره کنیم که صادرات بلور های ایرانی به چند کشور اروپایی زیر برای اولین بار توسط این شرکت انجام گرفت.

  • کشور های واقع در قاره اروپا: هلند، صربستان، المان و البانی، روسیه، ارمنستان، گرجستان و…
  • صادرات فراوان به کشور های همسایه اعم از: عمان، امارات، سوریه، پاکستان، عراق، افغانستان و غیره
  • کشور های دور دست در قاره افریقا مانند: مصر، موزامبیک، مراکش و…

محصولات بلور نوری تازه

فروش محصولات بلور ساکورا تولید انحصاری بلور نوری تازه

ساکورا یک واژه ژاپنی می باشد و در اصطلاح به شکوفه های گیلاس می گویند که ان را نماد عشق و محبت نیز می دانند. اینکه می گویند شرکت بلور نوری تازه، اولین تولید کننده ظروف بلوری طرح دار در ایران می باشد به تولید همین محصولات و  ظروف مربوط می باشند چرا که خانواده های ساکورا همگی از نقش و نگار هایی برجسته در بدنه خود برخوردار هستند.

تولیدات برند بلور ساکورا به گونه ای می باشد که شباهت بسیار زیادی به کریستال ها دارد و شاید اگر تجربه کافی از این ظروف نداشته باشید گمان شما بر خرید ظروف کریستالی می رود. همه محصولات و تولیدات بلور ساکورا نوری تازه در زمینه سرویس های پذیرایی می باشد.

خانواده هایی که در کارخانه بلور نوری تازه و با برند ساکورا به بازار عرضه می شوند شامل موارد زیر می باشند.

  • می جی
  • فونیکس
  • واتیکان
  • کنزو
  • بوگاتی
  • اپیوم
  • فلاور
  • ارامیس
  • امپریال
  • ویلا
  • فوجی

محصولات بلور نوری تازه

خرید کریستال بدون سرب لیزا موری

کریستال لیزا موری در ابتدا در کشور اتریش تولید و به بازار های مختلف در سرتاسر دنیا عرضه می شدند و در ایران هم به صورت انحصاری توسط برادران سالاریان به ایران وارد می گردید. اما شرکت بلور نوری تازه، خط تولید این کریستال را به طور کامل خریداری نمود و هم اکنون همه خانواده های این کریستال در داخل کشور خودمان تولید می شوند پس این لیزا موری را می توان محصولی مشترک بین ایران و اتریش دانست.

از جمله ویژگی های منحصر به فردی که کریستال لیزا موری دارا می باشد این است که با وزن سبک تر همان درخشندگی و کیفیت کریستال های اروپایی را دارا می باشد و هم چنین نیز بدون سرب است لذا هیچ گونه ضرری برای سلامتی افراد نخواهد داشت.

با توجه به اینکه مواد اولیه برای تولید کریستال از صفر تا صد و هم چنین به روز ترین دستگاه های تولید المانی نیز در اختیار شرکت بلور نوری تازه قرار دارد لذا شاهد این هستیم که ظروف لیزا موری با قیمت های بسیار پایین تولید و در اختیار خریداران قرار داده می شود.

کریستال لیزا موری هم اکنون از کامل ترین و ارزان ترین و در عین حال باکیفیت ترین سرویس های پذیرایی می باشند و با خانواده های زیر نیز به بازار عرضه می شوند.

  • لیزا موری طرح ورسای
  • لیزا موری خانواده الیزه
  • پالادیوم
  • رنسانس
  • ایندکس
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.