کارخانه بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه غول تولید ظروف بلور در ایران است اگر می خواهید اطلاعاتی کوتاه از این برند داشته باشید با ما همراه باشید.

کارخانه بلور کاوه تحت نظر گروه صنعتی شیشه کاوه مشغول به تولید انواع ظروف بلور در طرح های مختلف و متنوع و عرضه آن به بازار داخل کشور و یا صادرات با قیمت های بسیار ارزان می باشد. لیست قیمت محصولات تولید شده در کارخانه های تحت لیسانس گروه صنعتی کاوه، در ادامه و به تفکیک هر کارخانه قرار داده شده است.

محصولات کارخانه بلور کاوه در بازار ایران

متنوع ترین محصولات و ظروف از جنس بلور و شیشه در ایران، توسط کارخانه هایی با برند بلور کاوه تولید و سپس به بازار توزیع می شوند. تنوع تولیدات این برند به گونه ای می باشد که شاید بدون اغراق می توان گفت نتوان همه تولیدات این شرکت را به صورت متمرکز در یک فروشگاه سنتی جمع اوری نمود تا خریداران بتوانند همه نمونه محصولات را یک جا مشاهده و در نهایت نیز بر اساس سلیقه شان اقدام به خرید کنند.

از راه هایی که دفتر مرکزی کارخانه و واحد فروش برای معرفی محصولات خود به خریداران در نظر گرفته اند ویرایش یک کاتالوگ و استفاده از شبکه های اجتماعی می باشد که در ادامه نگاهی کوتاه به معایب و مزیت های هر دو خواهیم انداخت.

کاتالوگ محصولات کارخانه بلور کاوه

از جمله مزیت هایی که می توان با در دست داشتن کاتالوگ محصولات کارخانه بلور کاوه از ان استفاده نمود اطلاعات محصول و کالا می باشد که این اطلاعات بسیار برای امر صادرات بلور کاوه مناسب و عالی می باشد.

  • نوع بسته بندی
  • کد کالا
  • تعداد اقلام در یک کارتن (بر حسب عدد یا دست)
  • اطلاع از محصولات بر اساس خانواده بودن
  • و…

اما متاسفانه کاتالوگی که شرکت برای معرفی محصولات در اختیار خریداران قرار می دهد دارای معایبی نیز می باشد که اولین انها زبان انگلیسی بودن ان است چرا که این نسخه بیشتر برای مشتریان صادراتی که امکان حضور در ایران را ندارند تهیه شده است و لذا خریداران داخلی نمی توانند استفاده چندانی از ان داشته باشند.

  • عدم به روز بودن معرفی جدیدترین کالاها
  • نداشتن قیمت
  • مشخص نبودن اینکه محصول در کدام کارخانه تولید می شود

از جمله دیگر معایبی است که می توان برای کاتالوگ محصولات بلور و شیشه کاوه دانست ولی شرکت نیز برای انکه بتواند جدیدترین محصولات را تولید کند به فکر استفاده از شبکه های اجتماعی بوده است.

مجموعه اراد کریستال با در نظر گرفتن همه موارد فوق، اقدام به معرفی یک کاتالوگ به زبان فارسی همراه با قیمت و تعداد اقلام در کارتن نموده است تا نیاز هر خریداری را جهت حضور در بازار بلور فروشان استان تهران و اصفهان و یا قیمت کالا بی نیاز کند.

لیست قیمت محصولات شیشه و بلور کاوه

جهت دریافت لیست قیمت محصولات کارخانه بلور کاوه مانند بلور اصفهان یا بلور نوری تازه راه های مختلفی وجود دارد که مراجعه به بازار های سنتی بلور فروشان، حضور تک به تک در فروشگاه ها یکی از آنها می باشد.

راه کوتاه تر و اسان تری که برای خریداران وجود دارد، جست و جو در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می باشد که اگر قصد این کار را دارید باید بدانید که نوع قیمت گذاری در سایت های آنلاین بر حسب فروش عمده و خرده و دستی متفاوت می باشد. البته در ادامه می توانید لیست قیمت محصولات بلور کاوه و تولید هر کارخانه را بصورت جداگانه دانلود کرده و در اختیار داشته باشید.

کانال تلگرامی معرفی محصولات کارخانه بلور کاوه

اولین و بزرگترین شبکه اجتماعی که تقریبا هر خریداری می تواند به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن نیز به همه محصولات تولید شده در کارخانه های بلور کاوه از جدیدترین آنها تا محصولاتی که دیگر تولید نمی شوند دسترسی داشته باشد تلگرام و بعد از آن اینستاگرام می باشد. ما در مجموعه آراد کریستال توانسته ایم مسیر دریافت لیست قیمت محصولات کارخانه بلور و شیشه کاوه را نیز برای خریداران به کوتاه ترین زمان کاهش بدهیم تا هر خریداری در هر نقطه از جهان که قرار داشته باشید بتواند تنها با یک تماس ساده، ان را در تلفن همراه خود دریافت کند.

با عضویت در کانال تلگرامی زیر که در زمینه معرفی محصولات تولید شده با برند کاوه مشغول به فعالیت می باشد هم می تواند از جدیدترین ظروف تولید شده در کارخانه اطلاع پیدا کنید و هم اینکه از قیمت های هر ظرف بصورت جداگانه نیز اطلاع بیابید.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

صادرات بلور کاوه به بیش از ۴۵کشور جهان

در زمینه صادرات بلور و شیشه، بدون شک موفق ترین کارخانه تولید کننده ان در ایران، بلور کاوه می باشد که توانسته است با دو برند کاوه و ساچی خود، تقریبا محصولات خود را به همه قاره های جهان و بیش از ۴۵کشور در جهان صادر کنند و کشور های همسایه بیشترین میزان خرید و واردات کالا های این شرکت را به خود اختصاص داده اند.

خرید بلور کاوه از درب کارخانه

نحوه خرید محصولات کارخانه بلور کاوه از کارخانه چگونه می باشد؟ قبل از هر چیز، ما میزان خرید را به چند دسته تقسیم می کنیم و شما خریدار عزیز باید بدانید که با توجه به همین میزان خرید های شما، مکان خرید شما نیز متفاوت خواهد شد.

  • خرید عمده که حداقل یک ماشین خاور، تک یا ده چرخ است
  • خرید کارتنی که از یک کارتن تا ماشین نیسان یا وانت
  • خرید خرده بصورت دستی یا تکی

فروش بلور کاوه بصورت عمده حداقل یک ماشین خاور

جهت خرید و سفارش از کارخانه، ابتدا لیست موجودی روزانه کارخانه را دریافت کنید سپس بر اساس آن، می توانید ۲۱ تا ۲۲قلم جنس به انتخاب خودتان گزینش کنید و در نظر داشته باشید که حداقل تعداد کارتن از هر قلم ۲۰کارتن می باشد.

مجموعه اراد کریستال در زمینه فروش محصولات بلور کاوه به سرتاسر کشور و بصورت عمده و از درب کارخانه فعال می باشد و خریداران بخصوص در استان های اصفهان، تهران، قزوین، سیستان، اهواز، تبریز و مشهد و سایر استان ها با ما در ارتباط باشند.

شما خریداران در هر نقطه از کشور که قرار داشته باشید و حجم خرید شما شامل ۴۰۰ کارتن حداقل باشد می توانید از کارخانه سفارش بدهید و برای این کار باید با نمایندگی های رسمی فروش شرکت در ارتباط باشید.

کارخانه بلور کاوه

پخش بلور کاوه به سرتاسر کشور

چنانچه شما خریدار عزیز امکان سرمایه گذاری و خرید بصورت عمده را ندارید یا اینکه تازه کار می باشید و نمی خواهید ریسک کنید و انتظار دارید که با بررسی های کوتاه مدت اقدام به خرید خرده بار ولی بصورت کارتنی داشته باشید نیز می تواند بر روی کمک مجموعه اراد کریستال نیز حساب کنید.

ما تلاش کرده ایم تا نیاز خریدارانی که می خواهند سفارشات کارتنی داشته باشند را نیز با همان قیمت کارخانه برطرف کنیم ولی با درصد های تخفیف کمتری در مقایسه با خریداران عمده. البته سایر مراکز پخش نیز در کشور در زمینه فروش کارتنی نیز مشغول به فعالیت هستند که هر کدام نیز دارای محصولاتی از شرکت هستند و بر اساس معیار های خود تعیین قیمت می کنند.

شرکت شیشه مظروف بلور کاوه یزد

کارخانه شیشه مظروف یزد در سال ۱۳۷۳ در زمینی به مساحت ۵۰هزار متر مربع احداث و شروع به فعالیت کرد. این شرکت هم اکنون دارای ۳ کوره بزرگ و تقریبا ۱۹ خط تولید می باشد و می تواند سالانه بیش از ۵۰ هزار تن از ظروف بلوری را تولید و به بازار های داخلی و صادرات عرضه کند.

شرکت بلور کاوه یزد از به روز ترین دستگاه های تولید این ظروف در دنیا که ساخته شده در کشور هایی چون ایتالیا، فرانسه، المان و انگلیس است استفاده می کند و تقریبا در سال بیش از نیمی از ظروف تولیدی خود را که در اقلام زیر می باشند را به کشور های مختلف در دنیا صادرات می کنند و تقریبا سود صادراتی این کار بیش از ۲۰میلیون دلار خواهد بود.

  • لیوان و نیم لیوان
  • فنجان و استکان
  • نعلبکی
  • قندان و بستنی خوری
  • بشقاب تخت و گود
  • پیش دستی
  • کاسه ۱۰ و ۱۲
  • کاسه آبگوشت خوری
  • کره خوری
  • زیر سیگاری
  • جاشمعی
  • دیس
  • پنیر خوری
  • کمپوت خوری
  • و….

و در نهایت نیز باید گفت که این شرکت با اضافه کردن خط تولید چاپ با ۸رنگ مجزا و متفاوت توانست به یکه تازی خود در بازار لیوان های چاپی در ایران و منطقه ادامه بدهد و فروش خود را چندین برابر کند.

چنانچه قصد اشنا شدن با محصولات و لیست قیمت کارخانه شیشه مظروف یزد را دارید فایل پی دی اف زیر را دانلود کنید.

لیست قیمت محصولات بلور کاوه کارخانه بلور یزد فروردین ماه ۱۴۰۳

کارخانه های بلور کاوه در شهر ساوه

احتمالا بسیاری از خریداران بر این باور هستند که بلور کاوه در استان اصفهان واقع شده است ولی باید گفت که خیر و مکان قرار گیری کارخانه های این شرکت در زمینه تولید ظروف بلوری در دو استان یزد و  مرکزی می باشد که در مورد یزد اطلاعات کافی ارایه داده شد، اما با ما همراه باشید تا در مورد شرکت های ساوه نیز اطلاعاتی بدست اورید.

۴کارخانه از گروه صنعتی کاوه در شهرک صنعتی کاوه مشغول به فعالیت هستند و تقریبا می توان گفت که همه ظروف مورد نیاز در اشپزخانه را در این شرکت ها تولید می کنند از انواع پارچ ها گرفته شده تا انواع گیلاس ها و…

  1. توسعه بلور کاوه
  2. بلور و شیشه
  3. بلور کاوه
  4. بلور شیشه تابان

کارخانه بلور کاوه

اگر به دنبال خرید انواع پارچ های بزرگ یا یخچالی و یا جدیدترین نوع این مدل یعنی پارچ های مینی هستید باید به سراغ واحد بلور کاوه یکی از ۴شرکت بزرگ گروه صنعتی شیشه کاوه در ساوه باشید. شاید با گذاشتن این اسم برای بسیاری از خریداران تازه کار این اشتباه پیش اید که تنها کارخانه ای که مربوط به واحد برند کاوه باشد است. البته در این شرکت، محصولات متعدد دیگری اعم از پیش دستی و بشقاب های تخت و گود نیز تولید می شوند که نمی توان صحبت از همه انها را در این متن نمود.

پیشنهاد ما این است که با دانلود فایل زیر به روز ترین لیست قیمت محصولات کارخانه بلور کاوه را در دست داشته باشید.

لیست قیمت محصولات بلور کاوه فروردین ماه ۱۴۰۳

شرکت بلور و شیشه

این اسم شاید کمی گنگ و مبهم باشد و نتواند اطلاعات کاملی را به خریداران بدهد که در زمینه تولید چه ظروفی کار می کند و البته شاید هم همین گونه باشد! چنانچه می خواهید ظروف بلور خریداری کنید در این واحد، انواع شیرینی خوری، میوه خوری، اردور خوری و بیشترین سهم تولیدات این شرکت متعلق به انواع لیوان و نیم لیوان ها می باشد.

این واحد در دو قسمت بلور شیشه ساچی و بلور اسچی می باشد.

کارخانه بلور کاوه

لیست قیمت محصولات بلور کاوه کارخانه بلور شیشه فروردین ماه ۱۴۰۳

لیست قیمت محصولات بلور کاوه کارخانه بلور ساچی فروردین ماه ۱۴۰۳

شرکت توسعه بلور کاوه

اولین و تنها تولید کننده محصولات یا ظروف پایه دار که معروف به گیلاس ها می باشند در سال ۹۹ شرکت توسعه بلور کاوه است. این کارخانه با راه اندازی خطوط تولید گیلاس ها می تواند انواع مدل های مختلف از این ظرف را تولید کند. توانایی تولید این محصول باعث شده است تا از خروج سرمایه بالا از کشور جلوگیری بشود و هم چنین با صادرات این محصول به کشور هایی همسایه و سایر نقاط دنیا، ارز خوبی وارد کشور بشود.

لیست قیمت محصولات بلور کاوه کارخانه بلور توسعه فروردین ماه ۱۴۰۳

کارخانه بلور و شیشه تابان ساوه

از اولین شرکت هایی که در کشور توانسته است به تولید انواع جار و بطری پیشرفت چشم گیری بدهد می توان به نام بلور و شیشه تابان اشاره داشت که در دهه های ۷۰ و۸۰ اغاز فعالیت با تیراژ خوب این شرکت بود. در سال ۹۵نیز با تغییر نگرش در بحث تولیدات این واحد صنعتی، با افزایش کوره به ۱۵۰تن باعث شد تا محصولات بیشتری به سبد تولیدی این کارخانه اضافه بشود.

این شرکت هم اکنون بهترین تولید کننده انواع جار و بطری در کشور است و در طول سال نه تنها نیاز بسیاری از شرکت صنایع غذایی را برطرف می کند بلکه، در صادرات نیز ارزاوری خوبی به همراه دارد. این شرکت هم چنین در زمینه بلور نیز فعالیت دارد که بیشتر در زمینه ظروف زیر تولید می کند.

  • تابه ها
  • بطری های چاپی
  • بطری ساده
  • سرویس های سه تیکه یخچال

لیست قیمت محصولات بلور کاوه کارخانه بلور تابان فروردین ماه ۱۴۰۳

محصولات رنگی بلور کاوه

بدون شک از جمله ابتکار هایی که کارخانه بلور کاوه در زمان همه گیر شدن کرونا که سبب شده بود تا بسیاری از کارخانه به سمت ور شکستگی بروند به کار بست و توانست فروش خود را از حالت عادی بیشتر کند، اضافه کردن محصولات رنگی به خطوط تولید در کارخانه های خود بود. محصولات رنگی، شامل رنگ های زیر می باشند.

  1. صورتی
  2. ابی
  3. انتیک
  4. سبز

فایل های ظروف رنگی صورتی در لیست های فوق قرار دارد که شما سروران می توانید با داتلود انها به اطلاعات کامل برسید.

لیست قیمت محصولات سبز رنگ بلور کاوه

در اواخر سال ۱۳۹۹ و در ماه های بهمن و اسفند باز هم کارخانه بلور کاوه دست به تولید ظروف بلور رنگی با رنگ سبز نمود و شاهد بوده ایم که فروش خوبی نیز داشت. تولیدات رنگ سبز محصولات کاوه همچون صورتی ها به همه ظروف اختصاص ندارد. لیست قیمت محصولات سبز رنگ بلور و شیشه کاوه به زودی در ادامه همین متن قرار داده می شود.

لیست قیمت ظروف بلوری رنگی شرکت کاوه در بالا و در لیست قیمت محصولات بلور کاوه قرار داده شده است و برای اطلاع از قیمت این کالا ها می توانید ان را دانلود کنید.

بلور کاوه لوکس

اگر تاکنون بر این باور بودید که محصولات شرکت بلور کاوه از کیفیت درجه ۲ برخوردار می باشند باید از سال ۱۴۰۱تغییری خاص در تفکرات خود بدهید چرا این برند با قرار دادن خط تولید کاوه لوکس در خطوط تولیدی خود توانسته است ظروف باکیفیت بسیار بالا را تولید و به بازار عرضه کند که شما همراهان گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت کالا ها و محصولات این برند، فایل زیر که لیست قیمت محصولات کاوه لوکس می باشد را دانلود کنید.

لیست قیمت محصولات بلور کاوه کارخانه بلور کاوه لوکس فروردین ماه ۱۴۰۳

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.