کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان در زیر بصورت فایل پی دی اف قرار داده شده است. هم چنین به روز ترین لیست قیمت تولیدات کارخانه بلور شیشه اصفهان در ادامه همین متن موجود می باشد و می توانید برای راحتی بیشتر و آگاهی از جدیدترین تولیدات شرکت نیز در کانال تلگرامی عضو شوید.

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان که در ادامه دانلود می کنید شامل محصولاتی می باشد که توسط شرکت در بازار داخلی به فروش می رسند و اگر قصد صادرات تولیدات کارخانه بلور شیشه اصفهان را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا از چند خانواده دیگر نیز خریداری داشته باشید.

کاتالوگ محصولات کارخانه بلور و شیشه اصفهان

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

مجموعه اراد کریستال با دانستن این موضوع که تنوع تولیدات در کارخانه هایی چون بلور کاوه و اصفهان به شدت متنوع می باشد تصمیم بر آن گرفت که یک کاتالوگ به زبان فارسی تهیه و در اختیار افراد قرار بدهد تا بتوانند حتی در منزل یا محل فعالیت خود نمونه تولیدات شرکتی چون بلور اصفهان را نگاه کنند و بر اساس سلیقه و قیمت آن اقدام به خرید کنند.

اما چه محصولاتی هستند که در بازار ایران کمتر و به ندرت به فروش می رسند و بیشتر صادراتی هستند؟

  • محصولات انحصاری و قالب های شخصی
  • خانواده نیلوفر

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

لیست قیمت فروش بلور اصفهان

بعد از اینکه مشتریان با نمونه تولیدات کارخانه بلور اصفهان آشنایی پیدا نمودند لیست قیمت برای آنها بیشترین اهمیت را خواهند داشت چرا که باید بدانند یک محصول چون لیوان چه قیمتی دارد و بتوانند آن را با تولیدات دیگر شرکت ها بررسی کنند.

نکته ای که در مورد لیست قیمت تولیدات در کارخانه بلور اصفهان باید بدانید این است که به صورت ماهانه و اول هر ماه در اختیار نمایندگان قرار داده می شود و اگر تغییراتی داشته باشد نیز از طریق نمایندگی ها به خریداران ابلاغ می شود.

Price list ISFAHAN glass

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

لینک کانال تلگرام بلور و شیشه اصفهان

تولید یک محصول جدید و معرفی آن به خریداران در کوتاه ترین زمان باعث می شود تا بتوان فروش آن ظرف را بیشتر نمود و هم چنین مشتریان نیز بتوانند زودتر با آن آشنا شوند اما کوتاه ترین راه معرفی یک محصول جدید چیست؟

  • عرضه به بازار های سنتی
  • استفاده از روش های مدرن

بهترین و سریع ترین روش که تقریبا هیچ هزینه ای ندارد و می توان تولیدات جدید را نه تنها به خریداران در ایران بلکه در دید هر شخصی در هر نقطه ای از دنیا قرار داد استفاده از روش های مدرن دنیا که می توان به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی چون تلگرام و اینستا و… اشاره داشت.

ISFAHANGLASSIND@

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

خرید محصولات کارخانه بلور اصفهان چگونه می باشد

همچون سایر کارخانه های تولید کننده ظروف بلور و شیشه در ایران، شرکت بلور اصفهان نیز فروش درب کارخانه ندارد و برای خرید عمده با قیمت درب کارخانه و بهره مندی از تخفیفات و هدیه هایی که شرکت در برخی از ماه ها در نظر می گیرند باید به سراغ نمایندگی های این کارخانه بروید.

اما ما خرید را به ۴دسته تقسیم می کنیم و به اختصار در مورد هر کدام، توضیحاتی جهت آشنایی بیشتر با مراحل خرید را خدمت شما سروران گرامی می رسانیم.

  • صادرات بلور اصفهان
  • خرید عمده از کارخانه بلور اصفهان حداقل یک ماشین خاور
  • خرید خرده بار
  • فروش بصورت تکی یا دستی

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

صادرات باکیفیت ترین بلور ایرانی به اروپا

شرکت بلور اصفهان که اولین کارخانه تولید ظروف بلور در ایران می باشد از این تجربه خود در امر تولید استفاده نموده است و توانست به اولین کارخانه ای در ایران تبدیل شود که بتواند محصولاتی مقاوم در برابر ضربه و حرارت ناشی از افت ناگهانی دما را تولید کند.

برای تولید بلور شیشه اصفهان از مرغوب ترین سیلیس در ایران در کنار استاندارد های بین المللی استفاده می کنند و این امر موجب شده است تا شاهد صادرات تولیدات کارخانه بلور اصفهان به همه قاره های جهان باشیم. برای دریافت کاتالوگ محصولات بلور اصفهان برای صادرات که به زبان انگلیسی است و هم چنین لیست قیمت صادراتی که به دلار حساب می شود با کارشناسان مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

  • کشورهای آفریقایی شامل موزامبیک
  • اروپای غربی مانند انگلستان، ایتالیا، پرتغال، دانمارک
  • کشورهای اروپای شرقی شامل روسیه، اوکراین، لهستان، مولداوی و بلغارستان
  • کشورهای آسیایی هند، پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و لبنان
  • کشورهای حوزه خلیج فارس ازجمله کویت، امارات و عمان
  • کشورهای منطقه آسیای میانه شامل قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ارمنستان و گرجستان

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

خرید عمده محصولات بلور اصفهان

برای خرید و سفارش از نمایندگی های کارخانه، حداقل سفارش خریدار باید یک ماشین خاور باشد. در هنگام ثبت سفارش باید موجودی ماهانه شرکت را از نمایندگی ها دریافت کنید و بر اساس آن اقلامی را که قصد خرید دارید برای نمایندگی ارسال کنید.

نکته ای که باید در این نوع از سفارش در نظر داشته باشید این است که حداقل سفارش از هر قلم ۱۰ کارتن می باشد که برای برخی از ظروف مانند نیم لیوان ها محدودیت در سفارش است اما برای مواردی چون پارچ به هر تعدادی می توانید خریداری کنید.

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

پخش خرده بار بلور اصفهان به سرتاسر کشور

در متن فوق نحوه خرید از کارخانه و حداقل میزان سفارش را شرح دادیم اما برای بسیاری از مشتریان امکان این میزان خرید فراهم نمی باشد لذا به دنبال مرکز پخش و فروشی هستند که بتوانند نیاز این دوستان را بصورت کارتنی برطرف کنند.

در مجموعه آراد کریستال این امکان برای هر خریداری در هر نقطه از کشور که باشد فراهم شده است و می تواند هم سفارش برای صادرات و هم خرید از کارخانه یا ارسال خرده بار کارتنی را با مناسب ترین قیمت انجام بدهد.

کاتالوگ محصولات بلور اصفهان

بلور اصفهان سرویس پذیرایی

اگر قصد خرید یک سرویس پذیرایی از جنس بلور را دارید و کیفیت و قیمت از نظر شما مهم ترین عامل خرید آن است بدون شک می توانید از خرید سرویس های پذیرایی تولید شده در شرکت بلور و شیشه اصفهان لذت برده و یک جنس ایرانی باکیفیت را خریداری کرده باشید.

اما پیشنهاد ما به شما در بین سرویس های پذیرایی که در شرکت بلور اصفهان تولید می شود دو مدل فلورانس و مانیسا می باشد چرا که کامل ترین نوع خود حتی در مقایسه با دیگر سرویس هایی تولید شده در شرکت هایی چون بلور نوری تازه و کاوه می باشد.

سرویس های پذیرایی فلورانس و مانیسا بلور اصفهان شامل اقلام زیر می باشند که برای مشاهده عکس و نمونه های این محصولات می توانید از کاتالوگ محصولات بلور اصفهان استفاده کنید.

  • نیم لیوان
  • قندان و شکلات خوری
  • پیش دستی
  • قاب شیرینی خوری
  • کاسه میوه خوری
  • کاسه آجیل خوری
  • پیاله ماست خوری
  • پیاله شکلات خوری
  • پارچ و پارچ و لیوان (فقط مخصوص مدل مانیسا)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.